Gevel 2014 signing
project
Gevel 2014 signinglocatie
Ahoy Rotterdamclient
VNU Exhibitions Europedatum
Januari 2014Voor deze beurs ontwikkelde Horizon Creative een totaalbeeld, waarbij de beleving van de bezoeker centraal staat voor aanvang beurs, tijdens beurs én na beurs, om zowel voor bezoeker als exposant een optimaal resultaat te realiseren.
Horizon Creative ontwierp het logo en beursbeeld en heeft deze consequent doorgevoerd in alle communicatie middelen, zoals onder andere website, advertenties, uitnodigingen, nieuwsberichten, maar ook op de beursvloer zelf, zodat er een totaalbeeld ontstaat.
Naast het ontwerp voor het logo en campagnebeeld werden ook het Gevel Theater, een foto-expo van DAPh, het innovatieplein, de expositie van de Bold & Beautiful Awards en de standaard standbouw in het totaalbeeld ontworpen. Als klapstuk werd ook de 60 meter brede gevel van Ahoy Rotterdam voorzien van een motion graphic, als onderdeel van de bewegwijzering.
Horizon Creative ontwierp het logo en beursbeeld en heeft deze consequent doorgevoerd in alle communicatie middelen, zoals onder andere website, advertenties, uitnodigingen, nieuwsberichten, maar ook op de beursvloer zelf, zodat er een totaalbeeld ontstaat.
Naast het ontwerp voor het logo en campagnebeeld werden ook het Gevel Theater, een foto-expo van DAPh, het innovatieplein, de expositie van de Bold & Beautiful Awards en de standaard standbouw in het totaalbeeld ontworpen. Als klapstuk werd ook de 60 meter brede gevel van Ahoy Rotterdam voorzien van een motion graphic, als onderdeel van de bewegwijzering.